Mijn haar zit weer fantastisch!
Tilly
-
3 maanden geleden
Femke
-
4 maanden geleden
Geweldige talentvolle kapster!
Charlotte
-
4 maanden geleden
Lisa heeft me goed geknipt, goed gekleurd en werkt efficiënt. Vriendelijk, gezellig en gewoon goed.
Merlijn
-
4 maanden geleden
Petra
-
4 maanden geleden
Altijd goed!
Lucie
-
5 maanden geleden
Maria johanna wilhelmina
-
5 maanden geleden
Voor de eerste keer hier. Leuke spontane kapster en vakbekwaam. Ik ben super blij met mijn kapsel. Echt goed geknipt zoals ik het wil hebben. Tot de volgende keer!
Nathalie
-
6 maanden geleden
Jalil
-
6 maanden geleden
Het is altijd een feestje bij Lisa, gezellig kletsen, lekkere koffie en intussen ook mooi je haren weer gedaan. Kan je er weer even tegenaan.
Jolanda
-
7 maanden geleden