Geknipt zo dat het helemaal bij mijn persoonlijkheid past! 👍
Marlies
-
28 dagen geleden
Super bedankt voor je aandacht en ik ben super tevreden!!
Marianne
-
ongeveer een maand geleden
Ik ben erg blij met het resultaat! Voor een volgende keer zorg ik dat ik mijn haar wat beter voorbereid heb zodat het kammen minder onprettig zal worden.
Maud
-
ongeveer 2 maanden geleden
Lisa is een ster in kleuren en Blow outs!
Marieke
-
ongeveer 2 maanden geleden
Amazing haircut 🥰
Marie
-
2 maanden geleden
Super goed en snel. Precies wat ik wilde, ben er blij mee :)
Anouk
-
2 maanden geleden
Lisa is echt een hele kundige kapster! Ze geeft goede adviezen. Ik heb nooit twijfels van te voren of mijn haar goed geknipt of gekleurd wordt👌
Marja
-
3 maanden geleden
Echt super !
Isabel
-
3 maanden geleden
Lieve vrouw waar ik me helemaal thuis bij voelde! Heeft mijn haar prachtig geknipt
Julia
-
3 maanden geleden
Melissa
-
3 maanden geleden